Bővebben a filmről
Traub Viktória: Cipők és paták (15')
Paula, a kentaurlány kisvárosi pedikűrösként emberi lábakra vágyik. Amikor megismerkedik Arnolddal, a krokodilférfival, első látásra egymásba szeretnek. Vajon képes-e a kentaurlány megtalálni az önazonosság felé vezető utat? Milyen ára van a megfelelésnek és az önfeladásnak?
Lehr Juhász Péter: Metronóm (19')
András nehezen talál utat egyedül nevelt lányához, miközben mindketten saját mindennapjaik kihívásaival szemben próbálnak talpon maradni.
Rácz Frigyes: Love, Cherish, Obey (18')
Ebben az allegorikus házasságtörténetben egy vadász követi saját férje nyomait a vadonban. Most a feleségen múlik, hogy megtalálja és hazavigye az esküvőjük óta félállati állapotba vadult férfit. Ahogy a nő egyre mélyebbre kerül a vadonban, az esküvője napjának rémálmai kísértik azzal szembesítve, hogy házasságuk talán már menthetetlen.
Perecz Sára: Kamra (12')
Lotti részegen ér haza hajnalban. A barátja, Karcsi néma elutasítással fogadja. Lotti a szüleiről és a gyerekkoráról álmodik. Másnap a pár készülődik, hiszen Karcsi szüleit várják vendégségbe. Lottira újra és újra rátörnek az emlékképek arról a napról, amiről álmodott. Elkészülnek mindennel, egy pillanatra úgy tűnik, a dolgok rendben vannak. Karcsi szülei csengetnek. Lotti pár percre egyedül marad. Karcsi nyomasztó elvárásai maguk alá temetik. A kiutat pedig az apja múltbeli rossz mintái adják. Elbújik mindenki elől a kamrába, és meghúz egy üveg vörösbort.
Török Marcell: Harmadnap (17')
Vajon kapunk újra levegőt, ha nem esik az eső, nem fut belénk egy birka az úton és nem hűl ki a hamburger? Csak a bárány tudja.